Szukaj na tym blogu

czwartek, 16 stycznia 2014

Trzymajcie kciuki !

Hej !
Wiem, że oczekujcie nexta ale nie tym razem. Ten post ma treść bardzo samolubną bo mam do was prośbę. Otóż wyszłam ze szpitala ale z dość nieciekawą diagnozą a mianowicie podejrzeniem dobrze nam znanego SM. Chciałabym was prosić abyście trzymali kciuki przez kolejny tydzień kiedy będę umierać ze strachu czekając na wyniki. Mam nadzieję, że w tym wypadku lekarze się mylą. Dziękuję za wszytskie obserwacje, komentarze i wyświetlenia. Jesteście świetni :)

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Współczuję. Mam nadzieję, że to błędna diagnoza. Trzymam kciuki.

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję,że lekarze się mylą. Trzymam kciuki. Na pewno jesteś zdrowa :)Pozdrawiam :)

Ktoś pisze...

Kochana... oczywiście, że będę trzymać kciuki. A mogę w myślach? :-) Trzymaj się i na pewno będzie dobrze... Nie wiem co więcej powiedzieć, bo nigdy nie byłam w Twojej sytuacji. Wszystko będzie dobrze!!!

Anonimowy pisze...

Pierwszy raz komentuję ale czytam na bieżąco , kocham Twoją twórczość. Wiem że to banalne ale "nastawienie" jest bardzo ważne , musisz wierzyć że będzie dobrze , mam nadzieję że lekarze się mylą , również trzymam kciuki.

Anonimowy pisze...

Kochana , będzie dobrze , trzymam kciuki .. Wszystko sie ułoży ..